Zet je (online) marketing op zijn kop!
Een marketingstrategie waarmee je in 8 heldere stappen winst uit iedere marketingeuro haalt.
Zet je (online) marketing op zijn kop!
Wil je een strategie waarmee je focust op de juiste kanalen en waarbij de juiste keuzes komen bovendrijven, net als bij het invullen van een eenvoudige checklist? Nou, precies die gewenste strategie heb je met het komende boek in handen. In de hoofdstukken daarvan kom je stap voor stap tot een praktisch stappenplan dat specifiek voor jouw bedrijf geldt.
Ik raad aan om dit boek te lezen omdat de meeste marketeers denken in een zo groot mogelijk bereik en overal zeggen dat dit belangrijk is waardoor steeds meer mensen dit geloven. Dit boek is een tegengeluid, dat het draait om dingen ‘beter doen’. Dat dit resultaat oplevert laten ze zien in het boek en in de praktijk met hun eigen werk.
- Erno Hannink - Business Coach
Annelous Neven - Marketing Manager
Een must voor elke marketeer en ondernemer; dit boek beschrijft middels de bottom-up approach een vernieuwde (marketing-)strategie waarmee jouw focus scherper wordt en de opeenvolgende keuzes altijd positief resultaat opleveren.